Evaluarea cererii dumneavoastră de finanțare presupune verificarea de către experții AFIR a eligibilității tehnice și financiare a solicitantului și a proiectului.

După verificarea conformității Cererii de finanțare și a documentelor anexate, urmează a fi verificate criteriile de eligibilitate și, în final, se criteriile de selecție pentru a se stabili punctajul proiectului și a trece în etapa de selecție a proiectului. Astfel, în urma verificării criteriilor de selecție, proiectul poate să fie:

  • Eligibil, cu punctaj mai mare sau egal decât pragul de calitate al etapei în care a fost depus;
  • Neconform, dacă are un punctaj mai mic decât pragul de calitate al etapei în care a fost depus sau dacă a fost încadrat greșit;
  • Neeligibil;

AFIR va publica pe pagina de internet Rapoartele prin care se comunică în mod public și transparent, deciziile privind evaluarea și selecția fiecărui proiect depus la AFIR.

Dacă nu sunteți mulțumit de decizia Comisiei de evaluare, puteți depune on-line o Contestație, pe care trebuie să o semnați și să o încărcați pe Portalul AFIR  în termen de cel mult 7 zile de la publicarea Raportului de Selecție pe pagina de internet AFIR. Termenul de 7 zile începe cu ziua lucrătoare imediat următoare publicării pe pagina de internet AFIR a Raportului de Selecție intermediar/ lunar/ final.